مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهترین فستیوال های خرید دبی

یکی از بهترین گزینه های سفر به دبی است که از فستیوال های عالی با بهترین و مناسب ترین قیمت گرفته تا خرید که بسیار ارزان است دبی به مرکز خرید خاورمیانه مشهور است یا بهترین و جذاب ترین هتل های دبی تنوع خرید آنقدر بالاست که هیچکس بدون خرید کردن از این شهر برنمی گردد . در حدود 96 مرکز خرید در دبی وجود دارد که بهترین مکان برای خرید انواع لباس و کت و شلوارهای شیک می باشد  البته این تصور نشود که دبی تنها شهر خرید است اما مراکز خرید دبی به مراتب بیشتر از جاذبه های فرهنگی ، تاریخی و پارک ها و تفریحات آن است .  تنوع خرید آنقدر بالاست که هیچکس بدون خرید کردن از این شهر برنمی گردد 

 

 

 

چه زمانی برای خرید در دبی مناسب است ؟

متوانید هر زمانی بیروید از خرید بهرمند بشویدبا بهترین و مناسب ترین قیمت و ارزان  بهترین زمان های می توانید خرید خوبی را تجربه کنید . اما در برخی از فصول سال می توانید خرید به صرفه تری داشته باشید . در دبی فستیوال های خرید برگزار می شود که علاوه بر فروش اجناس با کیفیت با قیمت مناسب  ، برنامه های مختلفی برای جذب بیشتر گردشگران اجرا می شود . زمان های مناسب برای خرید در دبی را در ادامه ببینید . 

  • فستیوال تابستانی دبی : این جشنواره هر ساله از اواخر ژوئن تا اواخر جولای برگزار می شود . قیمت ها در این زمان بسیار ارزان است . 
  • فستیوال زمستانی دبی : هرسال از اواسط ژانویه آغاز شده و تا اواسط فوریه به طول می انجامد . هوای دبی در این ایام عالی است و برنامه های مفرح زیادی برگزار می شود . 

 

 

 

چه چیزی بخریم سوغاتی ها های دبی 

دبی مملو از سوغاتی های عربی ، خاورمیانه و هند است که شامل فرش و قالی از ایران ، پاکستان، افغانستان ، ترکیه ، مراکش و غیره می باشد . پرده های عجیب و غریب ، لباس های عثمانی ها ؛ گلدان های برنزی و مس ، لامپ های علاء الدین و سینی های پیچیده ؛ جواهرات و نقره ، وسایل مربوط به شتر (از اسباب بازی های کرکی و چرم ، تزئینات چوبی و برنز شتر) ؛ و از تی شرت های شیخ محمد تا ساعت های زنگ دار مسجد . همچنین دردبی می توانید روغن عطر معطر عربستان (attars) در بطری های طلای نقره ای با سنگ های قیمتی خریداری کنید .

دبی شهر غذاهای عجیب و غریب است . ادویه جات ترشی جات خاورمیانه مانند زعفران و سواک را در سوپرمارکت Spice Souq یا Carrefour خریداری کنید.  در فروشگاه های Bateel (در بیشتر مراکز تجاری) خرماهای خوشمزه ، شکلات و نوشیدنی به فروش می رسد . هنگامی که در سوپرمارکت هستید ، به شربت گل رز و آب پرتقال شکواییده نیز نگاهی بیندازید . 

 

معروفترین مراکز خرید دبی که نباید از دست داد

دبی فروشگاه ها و مراکز خرید زیادی دارد ولی در بین همه آنها مراکز خریدی وجود دارند که در جهان نیز شهرت دارند . این مراکز تنها جای خرید نیستند ، یک مرکز تفریحی هستند که می توانند ساعتها خانواده ها را سرگرم کنند

  • دبی مال 
  • مرکز خرید ابن بطوطه
  • مرکز خرید امارات
  • دیره سیتی سنتر
  • دبی مارینا مال
  • مرکز خرید میردف
  • دبی فستیوال سیتی

 

 

 

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده